title background

Шешімдер

 

 

Sanatel компаниясының сату бөлімі мен байланыс орталығын автоматтандыру шешімдері

Sanatel компаниясының клиенттермен іскерлік коммуникацияларды ұйымдастыру бойынша жобаларды жүзеге асыруда тәжірибесі бар.

Байланыс орталығы үшін сөйлеу аналитикасы – сөйлеуді тану және мәтінге ауыстыру, әрі қарай берілген параметрлер мен үлгілер бойынша талдау құралы.   Asterisk байланыс орталығы үшін – біз жүктемелер мен бизнес тапсырмаларға бейімделген, тұрақты архитектураны жобалаймыз.
     
Sanatel CRM – қарапайым интерфейсі бар, лицензия сатып алуды қажет етпейтін, ашық кодты кітапханаларға негізделген CRM жүйесі.   Sanatel WFM – байланыс орталығының жүктемесін есептеу, алдағы аптаға операторлардың ауысым кестесін автоматтандыру.

 

 

Қосымшаларды әзірлеу

CRM жүйелерін әзірлеу – Angular бұл ашық кодты фреймворк, оны Google қолдайды. Angular бір беттен тұратын қосымшаларды іске қосуға мүмкіндік береді, мысалы, Sanatel CRM, ал MVC (model-view-controller) мүмкіндігі қосымшаларды әзірлеуді және тестілеуді жеңіл әрі жылдам етеді.

 

 

AI көмекшілерін құруға арналған шешімдер

Sanatel компаниясының кез келген күрделілік деңгейіндегі чат-боттарды құруда тәжірибесі бар, соның ішінде банк саласында да.

Just AI чат-бот платформасы – кез келген күрделіліктегі диалогтік AI шешімдерін әзірлеуге арналған қуатты корпоративтік платформа.   Бизнеске арналған ChatGPT – бизнес міндеттеріне бейімделген ChatGPT моделін оқыту, қазақ тілін қолдау мүмкіндігімен.
     
Rasa чат-бот платформасы – генеративті жасанды интеллектке негізделген көмекші (Generative AI Assistant).   GPT-4, LLaMA, Claude, Mistral – тапсырыс берушінің серверінде орналастырылған LLM модельдері (компания ішіндегі контурда).

 

 

Creatio платформасына арналған Sanatel шешімдері

Creatio платформасына арналған Sanatel-дің өзіндік әзірлемелері Creatio платформасында нақты тапсырмаларды шешудегі Sanatel тәжірибесін қамтиды.

Sanatel iChat – әртүрлі мессенджерлер мен әлеуметтік желілердегі пайдаланушылармен чат жүргізу мүмкіндігі, сондай-ақ ережелерге негізделген (Rule based) чат-ботты ұйымдастыру.    
     

 

 

Сөйлеу технологиялары орталығының шешімдері

СТО – бұл дауыс тану, сөйлеу синтезі, жазба және талдау, бет пен дауыс арқылы сәйкестендіру технологиялары.

ChatNavigator негізіндегі шешімдер – чат-боттар, виртуалды кеңесшілер, роботтар, дауыс көмекшілері мен ассистенттер мәтіндік хабарламалар немесе дауыс арқылы табиғи диалог жүргізуге мүмкіндік береді.   VoiceNavigator – бұл байланыс орталықтарында IVR жүйелерін құруға арналған сөйлеуді тану және синтездеу жүйесі.

 

 

Business Intelligence шешімдері

BI жүйелері немесе бизнес-аналитика жүйелері — бұл Сіздің бизнесіңіздің сапалы аналитикасы арқылы басқарушылық шешімдерді уақтылы және тиімді қабылдау құралы!

Pentaho – ашық кодты бизнес-аналитика жүйелері арасында №1 шешім.   OLAPseek – бұл ашық кодты қолданба, сыртқы ETL құралдарымен құрылған OLAP текшелерінен алынған деректерді ұсынуға арналған.

 

 

Zorg ZF-2 қызметкерлерді бақылау жүйесі

Zorg ZF-2 – қашықтан жұмыс істейтін қызметкерлерді бақылаудың ең озық жүйесі. Жүйе қызметкердің тапсырманы орындаудағы кідірістерін толықтай болдырмайды.