Шешімдер / Sanatel iChat
Sanatel iChat шешімін заманауи және сенімді технологиялық стектерін: Kubernetes, Node.js, C # қолдана отырып, қазақстандық әзірлеушілер тобы жасады және қолдау көрсетуде. Шешім Зияткерлік меншік объектісі ретінде ҰЗМИ РМК-да тіркелген.
Sanatel iChat қосымшасы клиенттер картасына сөйлесу тарихын сақтай отырып, әртүрлі мессенджерлерде және әлеуметтік желілерде, бір Creatio интерфейсінде сөйлесу мүмкіндігін ұсынады. Қосымша сонымен қатар ережеге негізделген чат-бот ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бизнес-процесс (chatbot операциясының сценарийі) Creatio платформасының бизнес-процестерінің штаттық дизайнерінде құрылады. Процесті Sanatel компаниясының iChat процессінің дизайнері арқылы жасауға болады.
Барлық мессенджерлерді қолдану
Қосымша барлық қарапайым мессенджерлермен және әлеуметтік желілермен, оның ішінде WhatsApp-пен (Infobip арқылы) интеграцияны қолдайды.
Оның ішінде сайт үшін виджет қолданылады.
Чаттар бөлімі
Клиенттермен барлық хат-хабарлар «Чаттар» бөлімінде сақталады.
iChat қосымшасы Ready тұрған, жұмыс жүктемесі ең аз операторларға жаңа чаттарды үлестіреді. Агентке берілген чаттар оның оң жақ панелінде көрсетіледі. Оң жақ тақтадағы мини-карталар соңғы хабарламалар уақыты бойынша сұрыпталады, қызыл индикатор оқылмаған хабарламалар санын көрсетеді.
Оператордың күйін басқару
Жаңа чаттарды қабылдау процесінен ажырату үшін оператор өзінің мәртебесін Not Ready күйіне ауыстыруы керек.
Клиентпен хат алмасу
Клиентпен хат алмасу терезесі хабарламаларды әдеттегі мессенджерда хат алмасу форматында көрсетеді. Терезе чатты басқа операторға аударуға, файлдарды жіберуге және қабылдауға, шаблондық хабарламалар каталогынан типтік хабарламалармен жауап беруге мүмкіндік береді.
Кеңестер режим
Операторлар тобының жетекшісі операторлардың белсенді чаттарын көре алады, ал қажет болған жағдайда операторға дұрыс жауаптарын ұсынады. Оператордың өзі, егер қажет болса, менеджерден кеңес сұрай алады.
Операторлардың уақытын қадағалау
iChat қосымшасы операторлардың жұмыс уақытын қадағалап отырады. Есепте агент дайын режимде болған барлық уақыт кезеңдері келтірілген. Сондай-ақ, есеп беру күніне дайын күйіндегі жалпы уақыт есептелді.
Chatbot бизнес-процесі
Процесс дизайнерінде чат-боттың сценарийін құру үшін «Чат-бот» элементін қолдану қажет. Бұл элемент осы қадамда пайдаланушыға көрсетілетін мәзір элементтерін анықтайды.
Жоғарыда келтірілген мысалда «Бас мәзір» деп аталатын «Чат-бот» элементі алты элементтен тұрады:
Әрі қарай «Немесе» логикалық операторын қолдана отырып, ағын мәзір пункттеріне сәйкес алты ағынға бөлінеді.
Нәтижесінде, қолданушы чат сценарийіне сәйкес хабарламалар алады:
Статистика және графиктер
«Сессиялар» қосымша парағы осы чаттың әр сессиясы үшін (әр хат алмасу сессиясы үшін) статистикалық деректерді сақтайды. Қосымша парақ қажетті бақылау тақталарын және графиктерді құруға мүмкіндік береді.
Микросервис құрылымы
Мессенджерлермен хабар алмасу үшін микросервистер пайдаланылады, бұл хабарламаларды жеткізу бөлігінде сенімділік пен ақаулыққа төзімділікті арттырады. Докер контейнерлерін Kubernetes басқарады - бұл құрал контейнерленген микросервистерді іске қосудың стандартына айналды.