Шешімдер / FETG – Asterisk / FreePBX үшін басқару және статистика жүйесі
FETG — бұл компанияларға колл-орталықтар, сату бөлімдері немесе Asterisk / FreePBX негізіндегі IP-АТС пайдаланатын кез келген сервистердің жұмысын бақылауға және оңтайландыруға мүмкіндік беретін өнім. FETG — жай ғана қоңыраулар статистикасы емес: бұл байланыс процестерін талдау, басқару және тиімділігін арттыруға арналған кешенді шешім.
FETG өнімінің негізгі модульдері
1. Кіріс / шығыс қоңыраулар
Барлық қоңырау түрлерін толық есепке алу: қабылданған, қабылданбаған, шығыс. Бағыттар бойынша (кіріс, шығыс) сегментация клиенттердің қай жерде жоғалатынын немесе қай арналардың тиімсіз жұмыс істейтінін көруге мүмкіндік береді.
2. Нөмір және қызметкер бойынша статистика
Жүктемені және нәтижелілікті жеке телефон нөмірі мен әр оператор бойынша бақылауға болады, кім көп мәміле әкелетінін, ал кім процесті “баяулататынын” көруге мүмкіндік береді.
3. Әңгімелерді тыңдау
Сапаны бақылау, персоналды оқыту, даулы жағдайларды талдау үшін әңгімелер жазбаларын тыңдау мүмкіндігі.
4. Кіріс қоңырауларды нөмірлер бойынша бөлу
Қай нөмірге жиі қоңырау шалынатыны, қай бағыттардың жүктелгені және ресурстарды қайда қайта бөлу керектігі көрсетіледі.
5. Есеп беру және деректерді экспорттау
Барлық есептерді Excel немесе талдау, KPI құру, дашбордтарды жасау үшін ыңғайлы басқа форматқа экспорттауға болады.
6. АТС жағдайын мониторингтеу және хабарламалар
IP-АТС жағдайы тәулік бойы көрсетіледі, жүйе “өшсе” немесе статистика жинауда ақаулар пайда болса, хабарламалар беріледі.
7. Жергілікті және бұлттық нұсқа
Өнімді өз инфрақұрылымында орналастыру мүмкіндігі (толық құпиялылық) немесе ең аз орналастыру талаптарымен бұлттық нұсқаны пайдалану.
Nеге FETG таңдалады
- Үздіксіз бақылау: қызметкерлеріңіздің қалай жұмыс істейтінін, қай бағыттарға жетілдіру қажет екенін “соқыр аймақтарсыз” көре аласыз.
- Кез келген жерден қол жеткізу: бұлттық нұсқа кез келген құрылғыдан статистика алуға мүмкіндік береді, ал жергілікті нұсқа жоғары деңгейдегі қауіпсіздікті сақтайды.
- Икемділік және бейімделу: өнімді компания ерекшеліктеріне қарай қайта баптап, қажетті интерфейс, есеп немесе модуль қосуға болады.
- Тиімділікті арттыру: “тар орындарды” талдау арқылы операторлардың жүктемесін жақсартуға, қабылданбаған қоңыраулар санын азайтуға, KPI бақылауға мүмкіндік аласыз.