Шешімдер / Sanatel CRM
Sanatel CRM қарапайым интерфейсімен жұмыс істеп рақаттаныңыз. Қажетті функция мен ақпаратты оңай табыңыз — қолданбаны компьютерде, планшетте және смартфонда қолдану бірдей жеңіл. Деректер мәтінмәнге сәйкес шығарылатындықтан, экранда тек ағымдағы жұмысқа маңызды деректер көрсетіліп, мәселенің шын мәніне зейін салуға көмектеседі.
Контактілер мен контрагенттердің бірыңғай қоры
Компанияңыздың контактілері мен контрагенттерінің бірыңғай қорын жасаңыз. Sanatel CRM қолданбасында контрагенттердің байланыс деректері, мекенжайлары (оларды осы жерде картадан көруге болады), әлеуметтік желілердегі профильдері, ұйым құрылымы сақталады. Клиенттің толық кескіні қолда болса, дұрыс ынтымақтасу стратегиясын құруға және контрагенттермен қарым-қатынасты жақсартуға мүмкіндік аласыз.
Контрагенттер мен контактілерді сегменттерге бөлу
Контактілер мен контрагенттердің қорын ұйымның жұмысын ыңғайлы әрі тиімді ету үшін сегменттерге бөліңіз. Ақпаратты тез табу үшін клиенттерді салалар мен жылдық айналым бойынша бөлуге, ең басым клиенттерді немесе олардың санаттарын таңдаулы ретінде белгілеуге болады. Белгіленген параметрлерге сәйкес автоматты түрде толтырылатын динамикалық топтарда, мысалы, бір айдан астам хабарласпаған барлық клиенттерді көруге болады.
Қарым-қатынастар тарихы
Клиенттермен және серіктестермен хабарласудың толық тарихы негізінде қарым-қатынас құрыңыз. Жүйе барлық кездесулерді, қоңыраулар мен хабарларды, жасалған шарттарды, сату әрекеттерін, тапсырыстар мен шоттарды белгілі бір контактіге немесе контрагентке байланыстырып сақтайды. Осының арқасында контрагентпен жұмыс істеу қарқынына баға беріп, ынтымақтасу стратегиясын өзгертуге және тиісті шешім қабылдауға мүмкіндік туады.
Клиенттік қор бойынша талдау
Компанияның одан әрі дамуын клиенттер қорын талдау негізінде жоспарлаңыз. Әр түрлі көрсеткіштер бойынша үздік клиенттерді бөлектеп, компанияның басым даму бағыттарын анықтауға болады. Талдау деректерімен жұмыс істеу ыңғайлы болуы үшін, қорытынды құралдарын қажетті көрсеткіштерге реттеуге болады.
Тапсырмалар және кесте
Жұмыс уақытын, кездесулер мен тапсырмаларды ыңғайлы кесте көмегімен жоспарлаңыз. Жеке немесе топ тапсырмаларын жасауға, оларға контактілерді, мәмілелерді я құжаттарды қосуға, сондай-ақ тапсырмалар мен кестені Google Calendar және Microsoft Exchange күнтізбелерімен синхрондауға болады. Маңызды оқиғалар туралы барлық ескертулер арнайы хабарландыру панелінде көрінеді.
Қоңыраулар
Клиенттерге жүйе ішінен қоңырау соғып, қоңырау қабылдауға болады. Ынтымақтасудың толық тарихын құру үшін барлық қоңыраулар жүйеде сақталады. Осының арқасында қоңыраулар бойынша мақсатты көрсеткіштерді қадағалауға, қызметкерлердің тиімділігі бойынша жеке кесінділерді реттеуге болады.
Лидтерді тарту
Ықтимал клиенттердің қажеттіліктерін басқарып, олар келетін көздерді қадағалаңыз. Лидтерді Web2Lead сайтындағы тіркеу формасынан және басқа көздерден қосыңыз. Сол кезде жүйе деректерді автоматты түрде тексеріп, жаңа контакт жасайды да, сізді лидтермен жұмыс істеу процесімен жүргізіп отырады.
Лидтерді сатуға айналдыру
Сату жасамас бұрын клиентке хабарласып, оның қажеттіліктерін нақтылап алыңыз. Клиентпен хабарласу тарихын процесс бойынша жоспарланған шараларда сақтап отырыңыз. Клиент сатудың басталуына немесе тапсырысты рәсімдеуге дайын болса, тиісті процесті іске қосыңыз.
Компанияның барлық сату әрекеттерінің бірыңғай реестрі
Барлық сату әрекеттерін жүйенің бір бөлімінен басқарыңыз. Әрбір мәміле бойынша тактиканы, негізгі бәсекелестерді, олардың мықты және әлсіз жақтарын, клиент тарапынан мәміле қатысатын маңызды қатысушыларды, олардың шешім қабылдаудағы рөлдерін анықтаңыз. Клиенттің бюджетіне, мәміле кезеңі мен ықтималдығына, сондай-ақ мәмілені аяқтау күніне қарай, сату болжамын жасаңыз.
Ұсынысты дайындау және келісу
Коммерциялық ұсыныс дайындаңыз, өнімдердің құнын есептеңіз және құжаттарды нақты сату әрекетіне байланыстырып сақтаңыз. Құжаттарға бұрыштама қою процесінің көмегімен коммерциялық ұсынысты компания ішінде жылдам келісуге болады.
Сату құйғышы
Сату құйғышымен компания жұмысының әрбір сату кезеңіндегі тиімділігін талдап, менеджерлердің жұмысындағы «тар» жерлерді анықтаңыз. Кезеңдер арасындағы конверсияны, әрбір сату кезеңіндегі мәмілелер санын (құйғыш толықтығын) бағалауға және менеджерлердің немесе тіпті сату бөлімдерінің жеке құйғыштарын бір-бірімен салыстыруға болады.
Құжаттардың бірыңғай қоймасы
Sanatel CRM жүйесінде компанияның құжат айналымын жүргізіңіз. Жүйеде кез келген құжат түрін клиентке, сатуға, тапсырысқа байланыстырып тіркеңіз. Тез әрі оңай көру үшін құжаттың сканерленген көшірмесін қыстыруға немесе құжат файлын алдын ала реттелген үлгі бойынша жасап, оны жүйедегі деректермен автоматты түрде толтыруға болады. Әрбір құжат бойынша келісу тарихы мен шаралар хронологиясын сақтаңыз.
Жобаларды басқару
Компанияның сыртқы және ішкі жобаларын басқару процесін оңтайландырыңыз. Жобаны орындауға қажетті қорлардың тізімін жасауға, жоба бюджетін белгілеуге, жоба мерзімдері мен тобын жоспарлауға болады.
Білім қоры
Барлық қажетті құжаттар мен жарияланымдарды бірыңғай білім қорында сақтаңыз: мақалалар, скрипттер, жаңа қызметкерлерге арналған нұсқаулар, құжаттардың үлгілері, презентациялар, жиі қойылатын сұрақтардың жауаптары. Жүйе түсіндірме және лайк қалдыруға мүмкіндік береді. Олардың арқасында авторлар мақалаларын жақсартуға және кейін талқылайтын қызықты тақырыптарды бөлектеп алуға мүмкіндік алады.
Пайдаланушыларды және рөлдерді басқару
Икемді реттеу арқылы пайдаланушылардың әр түрлі рөлдерінің деректерді қолдану құқықтарын шектеңіз. Жеке жазбаларды немесе олардың топтарын қолдану құқықтарын реттеуге, сондай-ақ белгілі бір рөлдегі пайдаланушы өзінің жұмыс орнында көретін бөлімдерді белгілеуге болады.
Пайдаланушылардың әрекеттерін журналға жазу
Журнал маңызды деректермен жасалған әрекеттерді сақтап, ақпаратты жылдам қалпына келтіруге немесе жүйедегі оқиғалар хронологиясын — не істелгенін, кім және қашан істегенін — түсінуге мүмкіндік береді.