title background

Lexus Center Almaty компаниясында сөйлеу аналитикасын енгізу жобасының сипаттамасы

Lexus Center Almaty


Компания туралы:

Lexus Center Almaty — Еуразия құрлығындағы ең ірі Lexus автоорталықтарының бірі және бүкіл әлем бойынша Lexus дилерлеріне қойылатын ең жоғары стандарттар мен талаптарға толық сай келеді. Компания 3S тұжырымдамасына негізделген: жеке автосалон (Showroom), заманауи сервистік станция (Service Shop) және қосалқы бөлшектер қоймасының (Spare Parts) болуы.


Жобаның сипаттамасы:

Жобаның негізгі міндеті — телефон қоңырауларының дауыстық жазбаларын автоматты түрде мәтінге түрлендіретін және қызметкерлердің диалогтарын компанияның қызмет көрсету стандарттарына және бизнес-мақсаттарына сәйкестігін бағалау үшін талдайтын шешім әзірлеу болды.

Іске асырылған шешім келесі функцияларды қамтамасыз етеді:

  • Asterisk телефониясымен интеграция.
  • Yandex Speechkit бұлтты сервисімен интеграция.
  • Bitrix24 және 1С жүйелерімен интеграция.
  • Сөйлеуді сөздіктер мен сөйлесу скрипттері бойынша талдау.
  • Толық есептер мен графиктерді құру.
  • Диалогтарды бағалау үшін GPT классификаторын оқыту.

Lexus Center Almaty компаниясынан ұсыныс хаты.