Lexus Center Almaty компаниясында сөйлеу аналитикасын енгізу жобасының сипаттамасы
Компания туралы:
Lexus Center Almaty — Еуразия құрлығындағы ең ірі Lexus автоорталықтарының бірі және бүкіл әлем бойынша Lexus дилерлеріне қойылатын ең жоғары стандарттар мен талаптарға толық сай келеді. Компания 3S тұжырымдамасына негізделген: жеке автосалон (Showroom), заманауи сервистік станция (Service Shop) және қосалқы бөлшектер қоймасының (Spare Parts) болуы.
Жобаның сипаттамасы:
Жобаның негізгі міндеті — телефон қоңырауларының дауыстық жазбаларын автоматты түрде мәтінге түрлендіретін және қызметкерлердің диалогтарын компанияның қызмет көрсету стандарттарына және бизнес-мақсаттарына сәйкестігін бағалау үшін талдайтын шешім әзірлеу болды.
Іске асырылған шешім келесі функцияларды қамтамасыз етеді:
- Asterisk телефониясымен интеграция.
- Yandex Speechkit бұлтты сервисімен интеграция.
- Bitrix24 және 1С жүйелерімен интеграция.
- Сөйлеуді сөздіктер мен сөйлесу скрипттері бойынша талдау.
- Толық есептер мен графиктерді құру.
- Диалогтарды бағалау үшін GPT классификаторын оқыту.
Lexus Center Almaty компаниясынан ұсыныс хаты.