title background

Шешімдер / Кез келген күрделіліктегі сөйлесу AI-шешімдерін әзірлеуге арналған Just AI корпоративтік платформасы

JAICP (Just AI Conversational Platform) — кез келген күрделіліктегі сөйлесу AI-шешімдерін әзірлеуге арналған қуатты корпоративтік платформа. Платформа боттар мен виртуалды көмекшілерді жасауға арналған құралдарды ұсынады, 25-тен астам арналарды (мессенджерлер, әлеуметтік желілер және т.б.) қолдайды. Платформада ыңғайлы визуалды конструктор мен жылдам әзірлеуге арналған DSL тілі бар, сондай-ақ табиғи тілді дәл түсіну үшін кіріктірілген NLU ядросы бар. JAICP жоғары жүктемелермен жұмыс істеуді, көптілділікті және деректерді қауіпсіз сақтауды қамтамасыз етеді.

 

 

JAICP платформасының негізгі артықшылықтары:

  • Көп арнаны қолдау: Мессенджерлер, веб-чаттар мен әлеуметтік желілерді қоса алғанда, 25-тен астам байланыс арнасымен интеграция.
  • Әзірлеудің ыңғайлылығы: Кез келген күрделіліктегі боттарды жасауға арналған визуалды конструктор мен DSL тілі.
  • Тілді дәл түсіну: Табиғи тілді сапалы тану және өңдеу үшін кіріктірілген NLU ядросы.
  • Масштабталуы мен қауіпсіздігі: Жоғары жүктемелерге төзімділік, көптілділік және қауіпсіздік стандарттарының сақталуы.
  • Аналитика және мониторинг құралдары: Боттардың тиімділігін талдау.

Jast AI platform screenshot 2

 

 

Кіріктірілген көптілді NLU ядросы

Кіріктірілген NLU-сервис чат-боттарды оқыту процесін жылдамдатады, интенттерді танудың дәлдігін арттырады және логтарды өңдеу жылдамдығын жоғарылатады. Ядро табиғи тілдегі сұраныстарды өңдеуге арналған заманауи алгоритмдерге негізделген: машиналық оқыту технологиялары, ережеге негізделген тәсіл, семантикалық және морфологиялық талдау.

  • Атаулы мәндермен жұмыс.
  • Диалогтарды белгілеу.
  • NLU алгоритмдері мен платформаларына арналған API.

Jast AI platform screenshot 1

 

 

JAICP платформасы клиенттермен өзара әрекеттесуді автоматтандыру саласындағы түрлі жобаларда қолданылады:

  • Банк саласы: Клиент сұраныстарын өңдейтін және қаржылық операцияларды орындайтын виртуалды көмекшілер.
  • Бөлшек сауда: Кеңес беру, тапсырыстарды рәсімдеу және қайтаруды өңдеу үшін чат-боттар.
  • Мемлекеттік қызметтер: Азаматтарға сервистер мен ақпаратқа қол жеткізуді қолдау үшін боттар.
  • Колл-орталықтар: Дауыстық көмекшілер арқылы қоңырауларды өңдеуді автоматтандыру.