«Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкі» Байланыс-орталығының автоматтандыру жобасының екінші кезеңі
Банк туралы:
Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкі" АҚ — еліміздегі тұрғын үй құрылыс жинақ жүйесін жүзеге асыратын бірден-бір банк. ТҚЖ жүйесі салымшылардың ақшасын тұрғын үй құрылыс депозиттеріне тарту және оларға тұрғын үй заемдарын беру арқылы халықтың тұрғын үй жағдайын жақсартуға бағытталған.
Жобаның сипаттамасы:
Sanatel Consulting тобы «Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкі» Байланыс-орталығының автоматтандыру жобасының үшінші кезенін жүзеге асыруды аяқтады. Кезең аясында келесі функцианалдар жүзеге асырылды:
- Автоматтандырылған супервайзер жұмыс станциясы - оператор чаттары, жұмыстағы чаттардың көрінісі, операторлар арасындағы хат алмасу, клиентпен сөйлесу кезінде операторға кеңестер.
- Оператордың автоматтандырылған жұмыс станциясы - операторлар мен клиенттер арасындағы хат алмасу, файл алмасу, шаблондық жауаптар, цитата келтіру, клиент туралы ақпаратты көрсету.
- Есептік жазба үзіндісі - бот бойынша үзінді көшірме/клиенттік шоттардың сертификаты, SMS белгісі арқылы авторизация.
- Несие үшін алдын ала біліктілік - клиент чат-бот арқылы ботта алдын ала біліктіліктен өтеді.
- Сұраныстардың күйін қадағалау - боттағы клиенттерге құжат айналымы жүйесінде орналасқан клиент сұрауын қарау күйімен қамтамасыз ету.
- Мобильдік қолданбадағы чаттар - банктің мобильді қосымшасының ішіндегі чат терезесімен боттың интеграциясы, веб-сокет қосылымдарын (WSS) қолдау.
- Жылжымайтын мүлік порталындағы чат - боттың Baspana.kz порталындағы чат терезесімен интеграциясы, websocket қосылымдарын (WSS) қолдау.
- Әлеуметтік желілердегі чат - боттың Instagram, Facebook, Vkontakte әлеуметтік желілерімен интеграциясы.
- Лездік мессенджерлердегі чат - боттың WhatsApp, Telegram мессенджерлерімен интеграциясы.
- Түймелік бот интерфейсі - түймелерді қолдайтын арналарда түймелермен чатбот интерфейсін іске асыру.
- Деректерді сақтау жүйесімен интеграция - жылдамдықты оңтайландыру, Colvir-тегі сұраулардың орнына платформаны банктің DWH-мен қайта біріктіру.
- Аналитика - барлық байланыс арналарында бот сценарийлерінде клиент ауысуларының статистикасын жинауға арналған функционалдылық.
- Мүмкіндікті генерациялау - егер клиент чатботтың белгілі бір тармағына ауысса, CRM жүйесінде ықтимал тұтынушыны құру процесі.
- Төтенше хабар - чатбот серверлері қолжетімсіз болса, клиенттерге төтенше жағдай мәтінімен жауап жіберу.
- Хабарды жеткізу кепілдігі - хабарды жеткізуге бірнеше әрекетті жүзеге асыру.