title background

«Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкі» Байланыс-орталығының автоматтандыру жобасының екінші кезеңі

Жилстройсбербанк Казахстана


Банк туралы:

Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкі" АҚ — еліміздегі тұрғын үй құрылыс жинақ жүйесін жүзеге асыратын бірден-бір банк. ТҚЖ жүйесі салымшылардың ақшасын тұрғын үй құрылыс депозиттеріне тарту және оларға тұрғын үй заемдарын беру арқылы халықтың тұрғын үй жағдайын жақсартуға бағытталған.

 

Жобаның сипаттамасы:

Sanatel Consulting тобы «Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкі» Байланыс-орталығының автоматтандыру жобасының үшінші кезенін жүзеге асыруды аяқтады. Кезең аясында келесі функцианалдар жүзеге асырылды:

  • Автоматтандырылған супервайзер жұмыс станциясы - оператор чаттары, жұмыстағы чаттардың көрінісі, операторлар арасындағы хат алмасу, клиентпен сөйлесу кезінде операторға кеңестер.
  • Оператордың автоматтандырылған жұмыс станциясы - операторлар мен клиенттер арасындағы хат алмасу, файл алмасу, шаблондық жауаптар, цитата келтіру, клиент туралы ақпаратты көрсету.
  • Есептік жазба үзіндісі - бот бойынша үзінді көшірме/клиенттік шоттардың сертификаты, SMS белгісі арқылы авторизация.
  • Несие үшін алдын ала біліктілік - клиент чат-бот арқылы ботта алдын ала біліктіліктен өтеді.
  • Сұраныстардың күйін қадағалау - боттағы клиенттерге құжат айналымы жүйесінде орналасқан клиент сұрауын қарау күйімен қамтамасыз ету.
  • Мобильдік қолданбадағы чаттар - банктің мобильді қосымшасының ішіндегі чат терезесімен боттың интеграциясы, веб-сокет қосылымдарын (WSS) қолдау.
  • Жылжымайтын мүлік порталындағы чат - боттың Baspana.kz порталындағы чат терезесімен интеграциясы, websocket қосылымдарын (WSS) қолдау.
  • Әлеуметтік желілердегі чат - боттың Instagram, Facebook, Vkontakte әлеуметтік желілерімен интеграциясы.
  • Лездік мессенджерлердегі чат - боттың WhatsApp, Telegram мессенджерлерімен интеграциясы.
  • Түймелік бот интерфейсі - түймелерді қолдайтын арналарда түймелермен чатбот интерфейсін іске асыру.
  • Деректерді сақтау жүйесімен интеграция - жылдамдықты оңтайландыру, Colvir-тегі сұраулардың орнына платформаны банктің DWH-мен қайта біріктіру.
  • Аналитика - барлық байланыс арналарында бот сценарийлерінде клиент ауысуларының статистикасын жинауға арналған функционалдылық.
  • Мүмкіндікті генерациялау - егер клиент чатботтың белгілі бір тармағына ауысса, CRM жүйесінде ықтимал тұтынушыны құру процесі.
  • Төтенше хабар - чатбот серверлері қолжетімсіз болса, клиенттерге төтенше жағдай мәтінімен жауап жіберу.
  • Хабарды жеткізу кепілдігі - хабарды жеткізуге бірнеше әрекетті жүзеге асыру.

 

Otbasy Bank screenshot