Біз CRM туралы бәрін білеміз!
Sanatel Consulting
kz
title background
Cеріктестері:
Terrasoft Hitachi Vantara Speech Technology Center
Шешімдер:
Платформа автоматизации бизнес процессов Bpmonline Платформа бизнес аналитики Pentaho ChatNavigator

Шешімдер / ChatNavigator

Чат-боттар, виртуалды консультанттар, роботтар, дыбыстық көмекшілер және ассистенттер сияқты ChatNavigator шешімдері мәтіндік хабарларды немесе дауыспен табиғи диалогты жүргізуге мүмкіндік береді. Олар үлкен аудиториялармен және шектеулі адамдар тобымен, мысалы, компанияның клиенттерімен немесе оның қызметкерлерімен сөйлесе алады.

Скриншот

 

 

Табиғи диалог

Табиғи тілдерді өңдеу технологиясын (Natural Language Processing, NLP) пайдалану арқылы бот клиентпен диалогты адам секілді жүргізеді.

ChatNavigator

 

ChatNavigator

Нақты ақпарат және жылдам қызмет

Бот нақты уақыт режимінде сыртқы білім базаларына және ақпараттық жүйелерге қосылады да бірден жауап береді (шамамен 2 секунд).

 

Сараптаманың кеңейтілген мүмкіндіктері

Жүйені енгізу сценарийлерді жақсарту, клиенттердің мінез-құлқын талдау және қызмет сапасын бақылау мақсатында диалогты жинақтау үшін бірыңғай ортаны құруға мүмкіндік береді.

ChatNavigator

 

ChatNavigator

Тиімді боттарды оңай құру

Негізгі сценарийлер мен бағдарламалау саласында білімге деген қажеттіліктің болмауы арқылы жылдам іске қосу және жоспарланған көрсеткіштерге жету.

 

Проактивті диалогтарды жүргізу

Бот кіріс қоңырауларын өңдейді және өнімді / қызметті жылжыту үшін, қайталанатын сатуды, тұтынушылармен байланыс жасауды және қарыз туралы хабарлауды жүзеге асырады.

ChatNavigator

 

 

Функционалдық мүмкіндіктер

  • Мәтінді табиғи диалогты (веб-сайттар, хабаршылар, мобильді қосымшалар және т.б.) және дыбыстық каналдарда (IVR-дегі ашық сұрақ) қызмет көрсету: хабардың тақырыбын анықтау, ақпаратты нақтылау диалог контекстін қолдай отырып, пайдаланушы кірісін өңдеу.
  • Бір интерфейсте қызмет көрсету сценарийлерін жүргізу, жауаптарды және сұрақтың келіп түсу каналына байланысты өтініштерді өңдеу тәртібін қалыптастырудың мүмкіндігі.
  • Сценарий диалогын нұсқаны сақтау.
  • Кіріктірілген сценарий тестілеу құралдары.
  • Кез-келген күрделіліктегі сервистік сценарийлерді әзірлеудің енгізілген құралдары: қарапайым сұрақ-жауаптан интеграциялық жүйелерден алынған деректерге байланысты диалогтың күрделі тармақтарына дейін.
  • Сценарийлерде JavaScript пайдалану мүмкіндігі.
  • Клиент-бот тілқатысу терезелерімен жұмыс істеу: диалогты белгілеу, талдау, егжей-тегжейлі ақпаратты қарау.
  • Қызмет сапасы туралы есеп беру.
  • Қызмет көрсету каналдарын басқару.
  • Жаңа тілдерді қолдау мүмкіндігі (ағылшын, қазақ, итальян, испан, неміс және т.б.).

 

 

Жұмыс істеу принципі

Принцип работы

 

 

Чат арнасының мысалында қызмет көрсету принципі.

1. Клиенттен хабарламаны алғаннан кейін, бот контекст пен тақырыпты талдайды, ақпараттық слоттарды толтырады, жеке және метадеректерді анықтайды, соның ішінде қолданушының тіркелуін тексереді.

2. Деректердің әртүрлі түрлеріне қол жеткізу үшін, бот нақты уақыт режимінде компанияның ақпараттық жүйелеріне қосылады.

3. Алынған ақпаратты ескере отырып, бот клиенттерге ең релевантты жауапты береді. Егер клиент тіркелген болса, бот оған жеке жауап береді.

4. Байланыс каналына байланысты жауап формада әртүрлі болуы мүмкін: сайт бөлімдеріне сілтемелерді, сұрақтарды нақтылауды немесе түймешіктер немесе суреттер түрінде таңдауды жауап беру үшін бірнеше опцияларды қамтиды.

5. Жауап берілгеннен кейін кері байланыс бағасын бекіту мүмкін.

6. Клиентті маманға ауыстыру қажеттілігі туындаған жағдайда, бот белгілі диалог тарихы мен қосымша параметрлерді береді: кім өтініш берген, клиентті не қызықтырады, диалог қандай мәселемен тоқтады.

 

 

Платформа ерекшеліктері

  • ОЖ қолдау: CentOS, RHEL, Red OS.
  • Браузерлерді қолдау: Google Chrome, FireFox, Спутник.
  • Виртуалды серверлерге орнату мүмкіндігі.
  • Ұсынылатын шешімдерге (қауіпсіздік, тіркеу, мониторинг, статистика, резервтік көшірме) кәсіпкерлік талаптарды қолдау.
  • Жергілікті және бұлтты орнату мүмкіндігі.
  • Икемді масштабтау.
  • Қолданыстағы ақпараттық инфрақұрылымға API арқылы қосылу мүмкіндігі.
  • Түрлі технологиялық шешімдерді қолдану мүмкіндігі: ережелер бойынша жүйелер, нейрондық немесе гибридтік желілер.
  • Жеткізушісіз сыртқы ақпараттық жүйелермен (REST API, JSON, XML) интеграция.

 

 

Узнайте больше о решении ChatNavigator!

 

Facebook
VKontakte
Google+
Youtube
YVision
LiveJournal
Instagram
Blogger